Tuesday, February 22, 2011

Milošević kao exponat na izložbi Nine Maria Kleivan | zokster

Milošević kao exponat na izložbi Nine Maria Kleivan | zokster: "By rave - Posted on November 26th, 2010
Tagged: Kultura

Izložba U SLIKAMA / Danski umjetnik Nina Maria Kleivan
Izložba također uključuje i njezinu kćer kao manekena u kostimima Hitlera, Mussolinija, Miloševića i Staljina.

'Prvi je bio Staljin, a kostim Hitlera sam napravila zadnjeg'.

'Mi svi imamo zlo u nama. Čak i mala djeca su zli jedni prema drugima'
Dansko-Norveški umjetnik Nina Maria Kleivan objašnjava zašto je izabrala da dotjera svoje dete kao najgore povijesne ličnosti 20.veka.
'Čak bi i moja ćerka mogla završiti u nekom novom konaćnom rješenju. Mogućnost uvijek postoji. Nikad se ne zna.'
Josif Staljin, Benito Mussolini, Saddam Hussein, ajatolah Homeini, Mao, Idi Amin, Augusto Pinochet, Slobodana Miloševića, i Adolf Hitler su u ljudskoj prirodi, mogu biti u svalom od nas.

Cilj mi je prikazati samo jednu stvar:
'Mi smo svi počeli život isti. Mi svi imamo mogućnost izbora, u svakoj budućoj prilici, činiti dobro, ili neobjašnjivo zlo'.

'Morate uvek biti svesni da vaše radnje stvaraju posljedice koje utiču na druga ljudska bića'.

'Odgovornost je na pojedincu i ne možete je odbaciti ni kao roditelj, ni kao ljudsko biće, i reći da ste samo sledili tudja naredjenja'.

- Sent using Google Toolbar"

No comments:

Post a Comment