Wednesday, October 20, 2010

Siniša Kovačević, srpski dramski pisac DISIDENT MEĐU PIONIRIMA | zokster

Siniša Kovačević, srpski dramski pisac DISIDENT MEĐU PIONIRIMA | zokster: "rave's picture
By rave - Posted on October 20th, 2010

Siniš Kovačević, srpski dramski pisac DISIDENT MEĐU PIONIRIMA
Kao mlad čovek slušao VOA i Radio Luksemburg.
Ovde glas Amerike, govori Grga Zlatoper: 'Mi ovde u Amerika isto slavimo božić kao vi u Jugosjavija, samo stom razlikom, dok vi tamo jedete pomija i pijete šljiva govnjuša u kućama od blata, mi ovde uz kamin pijemo wiski i jedemo milbrod.'

Sada, kad je porastao, slusha samo zov divljine, gusle, i Rista.

Grga Zlatoper danas:
'Nekoliko puta godišnje dođem na nedelju-dve u Beograd, sretnem se sa svojim vršnjacima iz gimnazije i sa fakulteta, penzionerima – kao i ja. Vidim kako žive (bolje rečeno, većina životari). Neki čak od svoje žalosne penzije izdržavaju svoju decu i unuke koji su ili izgubili posao, ili ne mogu da ga nađu.
Nostalgija? Da. Zaista se uvek iskreno radujem predstojećem susretu sa Beogradom (ali, moj Beograd sve više nestaje...). Radujem se dolasku u Beograd, ali se još više radujem i odlasku iz njega. Tako mi je radost dvostruka.'
Arnhem, Holandija
29/01/2009.

- Sent using Google Toolbar"

No comments:

Post a Comment