Monday, June 14, 2010

e-novine.com

e-novine.com

Neprekidni feljton: Srbija i ratni zločini

Kako da se ubice osećaju bolje

Oružje i municiju neko zaboravio, više kod Svetlane Ražnatović nego kod Bosiljke Mladić * Imaš rođaka u Hagu - dobiješ posao u „Srbijagasu“ * Šta kriju ćoškovi neurednih domaćica

Povratak na članak »

Prijavite se na feed komentara Komentara (8 poslato):

Nikakvo iznenađenje. Da su, kojim slučajem, Svetlana i Bosiljka osuđene, da su Mladić i Hadžić uhapšeni, Bajatović smenjen i još mnogo toga rekli bi smo da živimo u normalnoj zemlji. Ovako, živimo u dosadnoj državi što reče Koštunica doktor Vojislav (Nenad Čanak pod dejstvom utrnule ruke).
Milodan Objavljeno: 09.06.2010 - 21:14
Palac gore Palac dole
2
Uvijek su mi govorili da oficiruse nisu dobre reduse.
salama1 Objavljeno: 09.06.2010 - 21:27
Palac gore Palac dole
1
„ne mislite, valjda, da je kod četničkog vojvode trebalo da pronađu klavir“
Vojo-kralju!
Nikoleta Objavljeno: 10.06.2010 - 09:21
Palac gore Palac dole
-3
Nikoleta, kraljice...gluposti
beranjan Objavljeno: 10.06.2010 - 15:39
Palac gore Palac dole
1
„ne mislite, valjda, da je kod četničkog vojvode trebalo da pronađu klavir“.

U ovoj je recenici sve receno ko se cime ponosi.
Boski Objavljeno: 11.06.2010 - 15:52
Palac gore Palac dole
0
Vladi Republike Srbije
Kao čovek osećam se ispravnim pred Bogom , ženom , decom i narodom , ali od kad
sam čuo za Bajatovićevo zapošljavanje, žena i dece haskih optuženika, bez konkursa, postao sam gradjanin drugog reda. Kao optuženom pred belosvetskim sudovima, ovim putem želim da konkurišem za državni posao za moju porodicu. Nije mi toliko stalo do novca koga imam za više života, nego me muči osecaj inferiornosti koji je već dosegao kliničke razmere. Ako mi se stanje ne popravi u dogledno vreme, sud neće moći da me procesuira i moja sudbina biće zapečaćena u nekoj ustanovi za mentalno poremećene.
Trenutno se nalazim u zatvoru u Den Hagu u Holandiji . Čekam sudjenje za jedan benigni saobraćajmi prekršaj. Vozeći putničko vozilo u alkoholisanom stanju izazvao sam nesreću u kojoj su smrtno nastradala četiri lica ,u stvari naleteo sam autom na autobusku stanicu. Peto lice koje mi je pobeglo sustigao sam i naneo mu teske telesne povrede oštrim predmetom. Ona je preživela i sada se izležava u skupoj bolnici i sve o mom trošku. Moram napomenuti, da su, svi nastradali, Albanske nacionalnosti.
U prilog ovom zahtevu moram da napomenem i moje zasluge za "Našu stvar" u proteklih dvadeset godina. Nisam član ni jedne stranke, ali sam, od samog početka, pristalica demokratskog nacizma. Jeste da sam sve vreme živio u inostranstvu ali sam uspeo da pomognem mojoj zemlji kad je bilo najteže i trulom zapadu nanesem golemu štetu :
Ne možete ni da zamislite ko sve vozi automobile koje sam ja, mojim rukama, oteo i doterao.
Krijumčarijo šlepere, kršio i mimoilazio nepravedne i ničim izazvane sankcije. Uz to znate da sam uspevao da im dobro podrijem vojnu moć. Koliko drzavne droge sam im udomio. Šta mislite koliko je mladih Evropljana i njihovih bližnjih unesrećeno?
Za vreme NATO bombardovanja pomogao sam, na Mikonosu, braci Grcima da siluju dve Amerikanke inace kontrolore leta, pilota nije bilo.
Širio sam istinu o nama gde god sam mogao.
U zadnje vreme, uspeo sam samo da izvršim donaciju,u vidu jednog kontejnera higijenskih uložaka, Kosti Čavoskom i njegovom udruženju. Sta sam doživeo da moj heroj Mladić, bežeći od nekih NATO šmizli, kao neki ovdašnji trandža , menja perike , nosi haljine i lakira nokte na nogama. To mi razjeda dušu,a i zašto moja supruga ne dobije neki posao u vladi , kad sam moju otadžbinu Srbiju već toliko, ne sebično, zadužio?

Den Hag
14.06.2010
rave Objavljeno: 14.06.2010 - 03:28
Palac gore Palac dole
2
rave


Širio sam istinu o nama gde god sam mogao.


E, ukoliko ovo bude odlucujuci kriterij za zaposljavanje mnogi na ovom forumu ce u odnosu na tebe biti u prednosti. Brate, ne lazes puno, a niti dovoljno. Budi iskren i priznaj. Kome si zadnji put prilijepio kakvu etiketu? Pljunuo socno u odbrani svoje drzave i svoje nacionalnosti?

ps Zao mi je. Ima ih ovdje koje te daleko nadmasuju. Ja licno ne vjeruje da ces ovoj posao dobiti.
Avatar Objavljeno: 14.06.2010 - 05:14
Palac gore Palac dole
1
@ Avatar
Skoro da zaboravim, Ivan Djurić i Bogdan Bogdanović su mi oduvek bili omiljeni džakovi za udaranje, ali sam za to već uzeo honorar a tada mi je nudjeno i mesto dopisnog člana SANU i glavni sto u klubu književnika.

No comments:

Post a Comment