Saturday, May 8, 2010

e-novine.com

e-novine.com

Intervju: Biljana Srbljanović, dramska spisateljica

Realpolitika je obična korupcija

Odrasla sam na Krleži, a ne na Bori Stankoviću: Biljana  Srbljanović

Mislila sam da je važno pokazati Srbiji da se demokratija pravi i manjinskim mišljenjem i da je pre svega pitanje moralnog integriteta i intelekta, a onda sam prosto ispala glupa u društvu. Što je OK. Shvatila sam da to u Srbiji ne postoji, da je sve pitanje nekog tala s nekim, da je ono što i najprogresivnije snage zovu realpolitikom ustvari obična korupcija i da sam budala što sam mislila da to ne mora tako. U međuvremenu je Beograd izabrao čoveka što tera Rome iz grada, po cenu da mu se zbog toga sruši nerenovirani most, što seče divno drveće da bi zasadio lepše i starije, što ne voli homoseksualce i nije ga sramota da to i kaže, i što Beograd ne vodi apsolutno nikuda. To je takođe demokratija, živeti s posledicama svog izbora, a vidim i da to nikom ništa ne smeta

Povratak na članak »

Prijavite se na feed komentara Komentara (91 poslato):

Jedan Nemac mi je rekao : " Mi, Nemci smo, u većini, isto glupi i zatucani kao vi, mada ne toliko primitivni, samo što smo, uz veliku muku i pritisak, naučili da izaberemo civilizovane".
Hrvatska je već našla,u Ivi Josipoviću, svog Vilija Branta. A Srbija? Ostavši bez svog Adenauera, vratila se na put Nemačke posle 1918.
rave Objavljeno: 08.05.2010 - 16:43
Palac gore Palac dole
0
back 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ukupno: 91 | prikazano: 91 - 91

No comments:

Post a Comment