Friday, May 28, 2010

e-novine.com - Ja kao predsednik, ja kao regionalni lider

e-novine.com - Ja kao predsednik, ja kao regionalni lider

Regionalni tandem no 1: Šaper i Tadić

Da je svijet, sa posebnim akcentom na onaj evropski dio, otišao kvragu više, manje je poznato. Pitanje je bilo samo koliko daleko ih je vrag zeo? Odgovor je stigao iz posrnulog kraljevstva, onog britanskog i nekadašnje kolonije koja se sada naziva Sjedinjenim Američkim Državama. Te dvije države naime smatraju da se najuticajniji glas u regiji mora angažirati u rješavanju spora između Slovenije i Hrvatske, što i nije toliko čudno. Više je logično, odnosno logično bi bilo da taj najuticajniji glas u regiji, po njima, nije “lepi”. Da, Boris Tadić, barem tako piše "Novi list", je po Britancima i Amerima najuticajniji glas u regiji koji treba uzviknuti, lupiti šakom o stol i provjeriti “čija majka crnu vunu prede”

Povratak na članak »

Prijavite se na feed komentara Komentara (16 poslato):

Zaustavite Novi list!
Hana1 Objavljeno: 27.05.2010 - 10:49
Palac gore Palac dole
-1
ha ha ha ha...

Kaj drugo očekivat od britanaca, tj. engleza, govna ostaju govna, a znamo da masna govna plutaju...

Baš sam juče gledao film na Židovskom Film Festivalu u Zagrebu kak su i židove zajebavali i onemogućavali im bjeg u Izrael iz Grčke 1943 kad su Njemci ušli u Grčku.
Fin narod ti englezi...
mouna Objavljeno: 27.05.2010 - 11:24
Palac gore Palac dole
4
Fin narod ti englezi...
ova izjava još finija
uopšte nije šovinistička i jadna, ne, nije
MadamX Objavljeno: 27.05.2010 - 11:27
Palac gore Palac dole
4
Fin narod ti englezi...
izjava je vrh primitivizma
MadamX Objavljeno: 27.05.2010 - 11:37
Palac gore Palac dole
3
I Koštunica je primio nagradu američkog East-West instituta za državnika godine. To je tada za mene bilo šokantno. Posle im je spalio ambasadu. Šta iza ovog, riplijevskog, proglašenja Borisa Tadica za lidera regiona stoji, još ćemo videti. Nego me baš zanima što su sve ove NATO baze oko Srbije a nijedna oko Slovenije?
rave Objavljeno: 27.05.2010 - 11:44

No comments:

Post a Comment