Friday, November 28, 2014

Marko Vešović: Pogrešila sam što sam volela

Kad sam pošla za
Ziku, moji sa mnom nisu govorili tri godine. Posle ga prihvatili. Kad se
zaratilo u Bosni, pitaju me: "Zar se ovaj tvoj ne stidi onoga što Alija
radi Srbima u Bosni?"




Pogrešila sam kad
sam se udala za njega. Udala sam se jer sam ga volela. Pogrešila sam što
sam volela. Kad Ermin odraste, kazaću mu: "Nemoj ništa mešano u životu.
Nema veće tuge od mešovitog braka. Oženi se od svojih".




Htjedoh da Veru
pitam: a ko su Erminovi? Bošnjaci? Srbi? Hrvati? Crnogorci? Hrvogorci?
Srbošnjaci? Ali se sudržah. Pa se mislim: u tugu mješovitog braka ide i
to što je kasno da sin ispravi majčinu grešku. Jer Ermin nema svojih.




6.
Ne znam gdje je danas Vera i njeni, ali znam: za Dostojevskog, 
književnost je “angažovanje na strani pojedinca“, kako kaže Tvrtko
Kulenović. Sve drugo su pričinih priča priče.


e-novine.com - Pogrešila sam što sam volela

No comments:

Post a Comment