Monday, December 27, 2010

e-novine.com

e-novine.com
Živeći u ovoj divnoj zemlji nauke i obrazovanja, čoveku je lako da nauući sam da se leći, ako uopšte želi da preživi.
Dugogodišnjom eskivažom doktora ala Oliver Dulić preživio sam razne vrste povreda.

Moram da naglasim da nisam pristalica alternativnih načina lečenja ali kad zvanična medicina ode i suviše daleko, probe lečenja uz pomoć interneta, ostaju kao jedini mogući pokušaj rešenja ličnih minornih problema.
Do sada sam naučio da uspešno lečim Tuberkulozu, Multiplex mielom, Diskusherniju, Gluvonemiju, Golferski i Teniski lakat, Hipertenziju, Ahilovu petu, Gonoreju, Shizofreniju, Alkoholizam Trihomonijazu i Narkomaniju i to pozitivno u devedeset i osam posto slučajeva.

Zar, niko nije uspeo da ukaže Predsedniku da i u našoj zemlji ima stručnjaka svetskog glasa?

Da li je morao da se podvrgne problematičnom hirurškom zahvatu nekakvog gurua Sakari Orave?

Mogao je jednostavno da svrati kod mene na pivo, sredio bih mu tu tetivu dok kažeš KEKS, i to bez ikakvog prolivanja krvi i novčane nadoknade.
Trčao bi on meni u tu Evropu kao Abebe Bekila i to odmah.
rave Objavljeno: 28.12.2010 - 05:30
Palac gore Palac dole
1
ukupno: 9 | prikazano: 1 - 9

No comments:

Post a Comment