Monday, February 20, 2012

e-novine.com

e-novine.com

Ako mene pitaš, radila je najpre Američka CIA.
Pogledaj radove američkih studenata bezbednosti iz tog vremena - na Temu: Kako ostvariti Američke Interese na Balkanu.

Sta kazes: CIA rasturila Jugoslaviju i ostvarila interese na Balkanu? 'Ajde? Koji je to interes CIA ostvarila rasturanjem Jugoslavije? Samostalno Kosovo? Samostana Bosna? Koji je to americki interes ostvaren rasturanjem Jugoslavije, zivo me zanima? Sto bi Amerika rasturala Jugoslaviju, mi smo bili prijatelji za vreme hladnog rata. Malo sutra je Jugoslavija bila nezavisna za vreme hladnog rata, jeste bila nezavisna ali od Rusa, ali je itekako bila zavisna od Amerike. Da nije Amerike ruski bi tenkovi bili na Atlantiku za vreme hladnog rata, isto tako Jugoslaviju bi izbrisali. I sto bi Amerika rasturala Jugoslaviju, zemlju koju je stitila, naoruzavala i svekoliko pomagala za vreme hladnog rata? Plus, Jugoslavija je kao Amerika, imas mali milion naroda i jezika, multinacionalna i multikulturna.
Amerikanci su hteli da nam dodje Ante Markovic, Jutel, sve najbolje sto smo imali u Jugoslaviji, da uvedemo izbore i trzisnu ekonomiju i hop-bez ikakvih uslova eto nas u EU i NATO PRVI U CELOJ ISTOCNOJ EVROPI ODMAH POSLE PADA BERLINSKOG ZIDA.
Ako ne verujes pogledaj arhive, James Baker dolazi licno u Jugoslaviju da podrzi Antu Markovica. GDE BI JUGOSLAVIJA I SVI MI BILI DANAS DA JE USPEO AMERICKI PLAN SA ANTOM MARKOVICEM? BILI BI SIGURNO JEDNA OD VODECIH ZEWMALJA U EVROPI.
Ali, ne lezi vraze, Srbi ruse Antu Markovica, hoce Srbi Jugoslaviju ali da ograniceni malogradjanski primitivac Milosevic bude diktator za celu Jugoslaviju. Nagradno pitanje? kO JE PODRZAVAO I DANAS PODRZAVA SRPSKI FASIZAM? Ko je hteo i dan dansas hoce da siri uticaj po Balkanu preko ekstremnog srpskog fasizma, jer ne moze drugacije? Da nije Amerika sila kakva jeste danas bi teritoriju Bosne, Hrvatske, Srbije i Crne Gore pokrivalo rusko-srpsko mafijasko carstvo, Slobodan Milosevic predsednik, Arkan ministar odbrane, naravno sve pod ruskom cizmom.
E sada imas nagradna pitanja:
1. Ko je podrzavao i danas podrzava sirenje srpskog fasizma?
2. Kome je raspad Jugoslavije bio u interesu?
3. Koji je bio cilj srpskih nezamislivih zlocina i silovanja? Zasto su srpki zlocini bili temeljno organizovani i sistematicni? Kome je u interesu na stvori toliku mrznju da se Jugoslavija ne moze obnoviti za milion godina?

I da se razumemo, ja ni na koji nacin ne zelim da amnestiram srpsku stranu, nema tu amnestije, ja samo kazem -oni to rade u saradnji. Mene su Srbi ekskomunicirali iz njihovih krugova, jednom sam otisla na slavu i kada su poceli temu, ja im kazem da sam citala svedocenja iz Haskog tribunala i da mi je zao sto ne postoji neka vremenska masina da se svi ti zlocinci i oni koji ih relativiziraju vrate u vreme srednjevekovnih mucenja, pa da ih muce dok ne pocrkaju.

Jos samo da uskliknem:
ZIVELA VELIKA ZAPADNA CIVILIZACIJA! ZIVELA USA, ZIVEO NATO I ZIVELA PRAVEDNA BORBA PROTIV SRPSKOG FASIZMA!
SandraD Objavljeno: 20.02.2012 - 09:57
Prijavi neprikladan komentar
Palac gorePalac dole
9
back 1 2 3 4 5 6 7 nextukupno: 67 | prikazano: 41 - 50

No comments:

Post a Comment